Tuesday, December 11, 2012

6th Annual Holiday Card Swap


As I wrote here some time ago, I'm taking part in the 6th Annual Holiday Card Swap hosted by Brooklyn Bride. The idea is simple - you get the addresses of 5 people to whom you send handmade cards. I decided to adjust the Monster Bookmark pattern to make a Christmas card that can be also used as a bookmark.

Jak pisałam tutaj jakiś czas temu, w tym roku biorę udział w wymianie kartek świątecznych, która jest organizowana przez Brooklyn Bride. Zadanie jest łatwe - dostałam adresy pięciu osób, do których trzeba wysłać ręcznie zrobione kartki. Postanowiłam dostosować Potworową zakładkę do książek na potrzeby świątecznej kartki, która może posłużyć jako zakładka do książek.


I was excited while making the cards but the best part came when I was writing the addresses of the recipients and I finally could use my letter stamps:) Unfortunatelly I've only got the lower case letters but who knows - maybe I'll find the upper case set in one of my Christmas presents?

Byłam podekscytowana robieniem kartek, jednak największą frajdę miałam adresując koperty, ponieważ mogłam użyć moich literkowych stempli. Niestety mam tylko małe litery, ale kto wie - może wielkie znajdę pod choinką?:)


If you don't have an idea for a Christmas present I really recommend making such bookmarks.  You can turn this square piece of paper into anything you want and make a nice special gift.

Jeśli nie macie pomysłu na prezent, szczerze polecam zrobienie takich zakładek. Ten kwadratowy kawałek papieru można dowolnie przyozdobić i zmienić go w wyjątkowy pre
 

No comments:

Post a Comment