Sunday, January 27, 2013

A Wooden Fruit Box Makeover - Przemiana drewnianej skrzynki na owoce



Fluffy toys finally have their place at our home! As I have some more ideas for new patterns, I had to think about storage space. I had a wooden fruit box which could be turned into a nice shelf.

Mięciutkie zabawki w końcu mają swój dom! Mam jeszcze parę pomysłów na nowe zabawki, więc czas pomyśleć nad miejscem dla nich. Miałam drewnianą skrzynkę po owocach, którą można łatwo zmienić w taką półkę.


I painted my box with white paint but you can leave it as is and just hang it on the wall. I used some paint that was left after redecorating of our flat.

Pomalowałam moją skrzynkę, ponieważ była zrobiona ze zwykłej sklejki. Można je zostawić surowe i powiesić od razu na ścianie. Farba, którą wykorzystałam, to resztki z remontu mieszkania;)


It took me maybe 40 minutes to make the shelf. The most time consuming thing was drawing a pattern.

Zrobienie półki zabrało mi jakieś 40 minut (nie licząc schnięcia farby). Najbardziej czasochłonną rzeczą było rysowanie wzorków.


I used paint markers to draw some circles on two sides of the box.

Do narysowania kółek użyłam markerów z farbą.


Tadam - the shelf is ready. It hangs among pictures and it looks well as its size is similar to the photo frames that hang around it.

Tadam - półka gotowa. Wisi między zdjęciami i fajnie wygląda, ponieważ jej rozmiar jest podobny do rozmiarów ramek, które jej towarzyszą na ścianie.


I took the box down and as you can see it also looks good as a storage box. What do you think?

Skrzynka dobrze wygląda też w pozycji horyzontalnej:) Mieści więcej zabawek i można ją postawić na jakiejś szafce czy półce. Jak Wam się podoba?