Saturday, January 26, 2013

I'm nuts about you



It's not a good time of the year for your health - everybody was, is or will be down with the flu. In the morning when I usually prepare breakfast for my ill husband and one day I left him some food and an apple with attached message "You're the apple of my eye". He liked it and encouraged me to make more labels. The texts are well known phrases but I designed the labels by myself.

Obecna aura nie sprzyja zdrowiu - każdy albo miał, ma albo będzie miał grypę/anginę. Rano zazwyczaj przygotowuję śniadanie choremu mężowi i pewnego dnia dołączyłam do jabłka karteczkę z napisem "You're the apple of my eye" ("Jesteś moim oczkiem w głowie"). Kartka mu się spodobała i zachęcił mnie do zrobienia innych etykietek. Teksty są w jęz. angielskim - nie wymyśliłam jedzeniowych wyznań miłosnych po polsku;) Zwroty są znane, sama jednak zaprojektowałam etykietki.

The apple left for my husband:)
Such messages make casual fruit an extraordinary gift for someone special. For me they're better gifts than a box of chocolates. I printed the labels, but you can make them using different colourful papers and nice calligraphy.

Takie wiadomości zmieniają zwykłe owoce w oryginalne prezenty dla wyjątkowych osób. Jak dla mnie to są lepsze prezenty niż bombonierka. Sama wydrukowałam swoje etykietki albe można równie dobrze wykorzystać kolorowe papiery i z nich zrobić karteczki.


If you like my labels you can download the pdf file here and print the labels. I used some tape and glue to attach the labels to fruit.

Jeśli podobają się Wam moje etykietki, to możecie ściągnąć plik pdf tutaj i wydrukować etykietki. Do przyczepienia użyłam taśmy i kleju.


I have one more idea in my head but I haven't had time to make it yet. If you like these designs come back in a few days and you will see what I'm up to.

Mam jeszcze jeden pomysł na etykietki, ale nie zdążyłam go zrealizować. Jeśli jesteście ciekawi projektu, to zajrzyjcie za parę dni;)


With such weather and minus temperatures outside it's a good idea to eat some fruit, make hot chocolate (like this), take a blanket and read a good book:) I Can't wait!

Z taką pogodą i ujemnymi temperaturami na zewnątrz, dobrym pomysłem są wzmacniające owoce, gorąca czekolada (jak ta tutaj), ciepły kocyk i dobra książka. Nie mogę się doczekać!



2 comments:

  1. Genialne! Nigdy na to bym sama nie wpadla. Na pewno skorzystam z etykietek:-)

    xxx

    ReplyDelete