Sunday, January 20, 2013

Clyde, the Wild Wild West Cat - Clyde, dziki kot na Dzikim Zachodzie



Clyde was supposed to be a pretty kitten wearing a flowery dress. Due to my sewing skills he became a wild wild west cat. If you need a bad boy or a sheriff, Clyde is a good choice.

Clyde miał być milutkim kotkiem w kwiecistej sukience. Moje krawieckie umiejętności jednak zweryfikowały tę wizję i tak powstał dziki kot z dzikiego zachodu:) Jeśli potrzebny Wam bandyta lub szeryf, Clyde będzie świetnym wyborem.


Like in Aldona, the owl project, I started with some sketches in my "ideas notebook"*. Next I drew all the parts and transferred them to canvas. I made Clyde's face with blue threads before stuffing him.

Podobnie jak przy robieniu Aldony, zaczęłam od paru szkiców w moim "zeszycie od pomysłów"*. Następnie narysowałam poszczególne części na kartce i przeniosłam je na płótno. Zanim wypchałam Clyde'a, wyszyłam my buźkę niebieską muliną.


I like this design and I think I'll produce more friends for Clyde so he won't be alone in the town:)

Ten projekt bardzo mi się spodobał i myślę, że wyprodukiję więcej przyjaciół dla Clyde'a, żeby nie musiał sam rządzić w mieście.


All villains are afraid now as there is a new sheriff! As you can see this poor mouse didn't have any chances to escape:) When Clyde has done his job, he can relax.

Złoczyńcy już się boją, ponieważ przybył nowy szeryf! Jak widać, nawet biedna mysz nie miała szansy na ucieczkę. Po wykonanej pracy, Clyde może odpocząć.


It's great fun to make such a cutie. I didn't attend any sewing course, I learned by myself how to do different things. I've only read the sewing machine's manual and taken a closer look at some toys I have.

Robienie takich cudeniek jest fajną zabawą. Nie uczestniczyłam w żadnym kursie szycia, jak na razie sama zdobywałam wiedzę. Przeczytałam jedynie instrukcję mojej maszyny i przyjrzałam się bliżej zabawkom, które mam w domu.


Such toys can make a nice decoration but could also be a great personal gift. If you don't have any ideas for a toy you can just google some soft toy patterns and make a nice surprise for your kiddos or friends:)

Takie zabawki mogą być fajną dekoracją, ale również wspaniałym i osobistym prezentem. Jeśli nie macie pomysłów na zabawki wystarczy odwiedzić google, gdzie można znaleźć mnóstwo darmowych wykrojów i zrobić niespodziankę swoim dzieciom lub przyjaciołom:)


*There are more creatures waiting to be made, so stay tuned!
*Jest tam więcej szkiców innych postaci, więc zaglądajcie!

6 comments:

  1. Okay, so that mouse is totally adorable!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Rachel - the mouse comes from Prague:)

      Delete
  2. Biedna mysz- zupełnie bez szans skoro taki szeryf zaczął swoje rządy w mieście. Na dodatek przystojniak z niego taki wielki że pewnie myszata zagapiła się na niego i ja pojmał....Kolejna ofiara zauroczenia...:) Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Thank you! I try to take good pictures of my projects:)

      Delete