Monday, November 19, 2012

New Book in Esik's Library - Nowa książka w Esikowej bibliotece


I couldn't wait to get this book and it's finally here. I browsed through it as soon as I got back home and was surprised with the all great ideas.

Nie mogłam się doczekać tej książki i w końcu jest. Przejrzałam ją jak tylko wróciłam do domu i byłam/jestem pod wrażeniem różnorodności pomysłów w niej zawartych.





The design of the book is beautiful. I like the illustrations very much.

Poza treścią, sam wygląd książki jest ładny, w projekcie w szczególności podobają mi się ilustracje.


I'm buying some materials today and I'm going to check two projects later in the evening. Hope they'll work and I'll be able to share my ideas with you.

Jeszcze dziś mam zamiar przetestować dwa projekty opisane w książce. Mam nadzieję, że się sprawdzą i będę mogła już wkrótce pokazać moje pomysły na ich wykorzystanie:)

No comments:

Post a Comment